24 dic 2009

M'han convidat a anar a la costa, el nadal el celebrare pescant


La Caron ha de passar el Nadal amb la familia i  la seva germana ha preparat unes llagostes i gambes Australianes per els comensals. Dema haurem de unes cinc hores de cami per arribar al nostre desti i ara preparare la bossa i carregare les bateries de l'ordinador i altres instruments per apropifitar alla conectar-me a internet per parlar amb la meva estimada filla que ara mateix no se on esta. Anem al sud de Sydney, concretament aWombewan i Bundeena. M'ha comentat que farem barbacoa a la platja que aqui es molt habitual i potser anirem a pescar al mar de Tasmania.
Tinc unes ganes bojes de parlar amb la meva filleta i dema fare els possibles per trobar-la alla on estigui.

1 comentario:

Unknown dijo...

hola pepito. bon nadal guille,guillem,júlia,marta. espero k tot et vagi molt b. i fins aviat. records de la marta la mosso.