19 dic 2009

Genius Bar



Aquest matí de diumenge després de connectar-me una estona a internet he decidit entrar a la pàgina web d'Apple i demanar cita prèvia al Genius Bar de dins l'Apple Store. Un cop dins la pàgina i de fer tres passos he demanat cita per aquesta secció de la botiga on t'atenen els tècnics de la marca com si d'un bar es tractés. Un cop a la hora concertada m'han avisat puntualment i el "cambrer" s'ha presentat amb un somriure i hem començat a intentar solucionar el problema. El paio, molt professional, m'ha comentat que com que el telèfon estava comprat a Itàlia no podia fer-hi res al respecte degut a que cada empresa de telefonia es fa càrrec de les reparacions dels seus mòbils amb lo qual ho sentia molt però no podia ajudar-me. També, un cop amb el telèfon a la mà s'ha posat a riure i em diu "Joder, tens el telèfon ben Crackejat" i s'ha posat a riure, jo li he dit que aquest no era el problema que venia a solucionar. Res, ens hem despedit i fins a una altra.
De tota manera és curiós entrar a una botiga com l'Apple Store, la forma com atenen els clients i el tracte que rep cada és digne d'admirar, un exemple d'una gran empresa.

1 comentario:

Noe dijo...

Què és això de tenir el telèfon crackejat???? No entenc res...
Noemí.