19 dic 2009

El dimarts abandono Sydney




Confirmat, el dimarts a les 15:00 hores abandonaré Lane Cove i la senyora Elsa. Avui la Caron, m'ha confirmat que el dimarts vindrà a la ciutat per fer unes gestions i no li emporta venir-me a buscar a Lane Cove. Aniré a una granja a uns 150 quilòmetres de Sydney. La Caron m'ha comentat que es dedica a la cria de gossos de raça i que té molta feina, la cosa és que jo també tinc ganes de canviar d'aires i veure algun cangur, ja que amb el temps que porto, es hora que encara n'he vist un. Em falta lligar els dies de Nadal, encara no tinc clar com els passaré, si podré tornar a la ciutat per passar aquestes hores amb la gent que he conegut o bé quedar-me per allí.
Bé, suposo que ja improvitzaré, carpe diem!


1 comentario:

Noe dijo...

Què guai!!!!!!!!!!!!! Criadora de gossos!!!! Ostres, a mi m'encantaria això!! Busca-li un noviet a la Dolceta, Pep! Però petitó, eh? Que ella és petitona! :)

A veure si t'agrada més! I potser pot venir el Martí per Nadal! Explica cosetes!!!!
Noemí.