4 ene 2010

Steiner School a les Blue Mountains




Aquesta tarda la Caron m'ha volgut portar a la meva pròxima destinació, m'ha comentat que li venia de camí i que li venia gust portar-me. Després d'una efusiva despedida ja estic al mig de les Blue Mountains a Wentworth Falls a l'escola bressol que està en construcció. He arribat i la Caron m'ha dit que en aquell lloc estava plè de Hippies i la veritat la primera sensació ha estat aquesta. Estan arreglant i modificant una escola i veig que hi ha molta feina a fer. Utilitzen tota mena de materials per reciclar, pneumàtics de cotxe, palla, fang i tota mena d'objectes diversos que es puguin reutilitzar. Som una bona colla de helpers (ajudants) i gairebé tots són de França i joves, una mitjana d'edat de 25 anys.
Només tinc una petita impressió del que m'espera però de moment sembla agradable.
Unes noietes franceses han preparat el sopar a base de pastanaga i amanides vàries i la veritat es respira un ambient agradable i aprofito per escriure quatre ratlles mentre escolto a en Jack tocant uns acords de guitarra.
Demà serà un altre dia, el dia d'aclimatació i de veure realment el que s'està coent per aquí.
Apa vaig a escoltar una estona la guitarra a veure si m'agafa una mica la son i puc conciliar-lo.

1 comentario:

Noe dijo...

Bon Any Pep!!! :) Bueno, bueno... jo pensava que et quedaries allà amb els gossets... i ara tornes a un lloc on ben segur que hi haurà xinxes!!! Sembla que t'agradin els picors!!! Jajajajaja.
Bé, sigui com sigui, al tanto amb els bitxets i a veure si lligues amb les francesetes! ;)
Petonets!!!
N.